Oeps te vroeg in de relax modus!

29 februari 2016 - Benidorm, Spanje

Vorig bericht was vol verwachting nu Relax modus, ja vanmorgen hebben we ons verslapen. Gelukkig waren de families Holman er wel vroeg uit, maar wij lagen nog in diepe rust. Ze tikten tegen de camper om aan te geven dat ze gingen vertrekken. Nou dat is beroerd wakker worden. Gelukkig kon ik hun op de fiets nog inhalen en zodoende nog een foto maken van hun vertrek. Ja het was een hele drukke tijd en heb ook mijn best gedaan om er een leuke tijd van te maken. Anne en Maaike hebben hier hun dochters op bezoek gehad, dat was ook een super verrassing voor hun. Mijn 65e viel wat in het water, we hadden een dineetje georganiseerd in de bergen met een prachtige vieuw over de omgeving. Maar helaas waren er verschillende mensen niet lekker zodat we dit maar hebben overgeslagen. Ik ben aangevallen door een processie rups en was behoorlijk verlegen door jeuk die dit veroorzaakte, maar met medicijnen kon dit behoorlijk onderdrukt worden, het heeft ruim 2 weken geduurd voor het genezen was. We besloten een wandeltocht langs de watervallen te maken
zodoende werd het toch nog een heel fijne dag. En voor mij was de verrassing dat mijn zus zomaar voor mijn neus stond ook heel geslaagd. Ja ik denk wel dat we op een mooie tijd terug kunnen zien. Maar ben nu wel blij dat we nog even samen zijn want ik ben wel heel erg moe, heb ook erg last van mijn knie ik hoop door rust te nemen het weer beter wordt , wil wel naar Italië om daar mijn werk te kunnen doen, ik zie dan aankomende winter wel hoe en wat te doen met mijn knie.Jammer voor de familie dat het laatste weekend zo koud was, zaterdag zelfs zo koud dat hebben we hier nog niet gehad. Marian en Gerrit hebben het niet getroffen. Vandaag is het wel weer een zonnige dag en de vooruitzichten zijn ook prima. Morgen gaan we naar Altea de camper moet voor de APK. We dachten dat dit in april moest maar bleek dat het al begin februari moest. Gelukkig kunnen we het hier dichtbij laten doen. Nou mensen jullie zijn weer op de hoogte van ons wel en wee en het zal wel op de terugreis zijn dat jullie nieuwe berichten krijgen. Groeten Alie en PietJan.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hermi van Dijken:
    29 februari 2016
    Hoi, hoi. Ja, ik kan me voorstellen Alie dat je moe bent! Familie over uit Canada en nog wat uit Nederland. Wel heel leuk voor jullie, maar brengt toch wat werk met zich mee. Wel grappig, dat jullie op de sprokkeldag je verslapen! Komt vast niet weer voor op de 29e februari. Ha ha. Rot voor je, dat je last van je knie hebt. Had je dat ook al op Isamar? Heugt me. Het duurt nu nog een week en jullie gaan terug naar het koude Nederland. Hebben jullie wel van Gusto een definitieve datum van aankomst op de camping ontvangen of steekt dat niet zo nauw? In het contract staat ca 30 maart voor ons. Ik denk dat we nog wel een berichtje ontvangen wanneer Erik ons gaat verwachten. Moet ook wel een datum worden afgesproken, anders moeten we buiten slapen. (sleutel mobile) Kan dus best zijn, dat we 2e Paasdag richting Italie rijden. Hoop wel, dat het door rust opknapt met je knie. Jullie MOETEN wel naar Isamar, anders lopen wij koffie etc. mis!!!!! Vermaak jullie nog wat. Hier wordt je fiks verkouden etc. Warmer weer please...... Groeten van ons uit Spier
  2. Hermi van Dijken:
    29 februari 2016
    Hoe ik kom aan het woord sprokkeldag, geen idee. Volgens mij schrikkeldag!!!!!!
  3. Roosje Hamstra:
    Lieve PietJan en Ali,
    Fijn om weer een reisverslag van jullie te krijgen en ons mee te laten genieten van de mooie omgeving door middel van de foto's. Een hele drukke en intensieve periode achter de rug met de broers / schoonzussen en zus, maar wel heel bijzonder om zo je 65ste verjaardag te vieren. En nu dus bijkomen en nog even van de rust genieten. Ja die processierupsen heb je hier zomers tegenwoordig ook, ik zal er dus maar met een grote boog omheen proberen te lopen. Ik hoop voor jullie dat je nog eventjes wat hogere temperaturen krijgt en dat je knie wat gaat opknappen: voorzichtig een beetje zwemmen? Veel liefs vanuit Buitenpost en tot ziens in Friesland.
    groetjes van Meine en Roosje
  4. Alie:
    1 maart 2016
    Hoi Hermie,
    Zou even contact opnemen met Erik. Wij worden 1 mei verwacht. Heb mijn eerste aankomstlijst al ontvangen en onze eerste gast komt 15 mei. Dus wij hebben net als vorig jaar 14 dagen de tijd om alles voorelkaar te maken. Jullie zullen wat meer tijd krijgen omdat jullie meer accommodaties hebben en jullie camping gaat eerder open dus jullie zullen ook eerder gasten krijgen. Pinksteren is vroeg dus Zuid Duitsland heeft ook vroeg voorjaar vakantie. Dus de vakantiedrukte zal vroeg losbarsten. Groeten Alie en PietJan.