Al een week in Benidorm

29 november 2015 - Benidorm, Spanje

We zitten inmiddels al weer een week in Benidorm. Het weer is goed. Kunnen alle dagen in het zitten, eigenlijk kunnen we van af half 10 tot rond 5 uur in buiten zitten. Na die tijd koelt het snel af en loopt de temperatuur terug na ongeveer 10 ° het is zelfs op een morgen vroeg rond het vriespunt ❄geweest. Vanmorgen was hier in de stad een halve marathon. Nou dat zie ik me dus nog niet doen. Wij lopen alle avonden nu een half uur en ik zwem s' morgens een half uur. Vanmorgen was ik vrij, om naar de markt te gaan. Het was er erg druk, vooral heel veel Spanjaarden normaal zijn het van de vakantie gangers maar er zijn al veel mensen terug naar hun eigen land om de kerst te vieren.
Maar dat zit er voor ons niet in, missen dat stiekem toch best wel. Maar ja die keus hebben we gemaakt en ja dat is dus de andere kant van de medaille. Je kinderen en kleinkinderen niet iedere dag kunnen opzoeken en je Familie ook niet steeds kunt ontmoeten ondanks dat ze ziek zijn. Vrienden die heel lief een afscheids feestje organiseren en buren die lieve cadeautjes brengen en lieve kaartjes sturen. Dat alles missen we echt wel, maar het heerlijke buitenleven waar we echt van genieten en dat ik me veel vrolijker voel in dit zonnige land dat vergoed veel. En natuurlijk komen we dit voorjaar weer naar ons kikkerlandje om jullie allemaal weer te ontmoeten, ook weer iets om naar uit te kijken. Kregen gisteravond een App binnen dat de Fransen ons wel konden vinden omdat PietJan Frankrijk onveilig had gemaakt Door te snel over de Franse wegen te jakkeren. Eigen schuld dikke ..... Hoor net bij jullie code oranje. Hier morgen weer ruim 20 ° Lieve mensen hoop jullie weer een beetje op de hoogte hebben gebracht dus tot de volgende keer! Bye bye Alie en PietJan.

1. Roosje Hamstra:
    29 november 2015
    Jammer dat een medaille altijd twee kanten heeft hé. Maar zoals Cruijf zegt "elk nadeel heb zijn voordeel". Wij genieten van jullie reisverslag en zijn heeeel erg jaloers op die zon en warmte. Heb je een familieapp met president Hollande?
  2. Alie:
    29 november 2015
    Ja Roosje maar we gaan niet meer met Hollande Appen kost alleen maar geld. Alhoewel we kregen korting moesten we wel voor 19 januari 2016 betalen, dus dat zullen we dan maar 45,00€ aan hem overmaken
  3. Marja Kok:
    30 november 2015
    Wat een zonnig bericht uit Benidorm! We gunnen het jullie van harte en ... we missen jullie ook hoor!

Liefs van Marthin en Marja
  4. Hermi van Dijken:
    8 december 2015
    Super dat jullie ons zo op de hoogte houden. Gelukkig nu wifi.
    Zit nu in Zuid Afrika net ten oosten van Lesotho. De Drakensbergen waar we nu zitten, een prachtig mooi gebied.
    Over ongeveer 2 week ben ik weer thuis van ons avontuur van 11 week en een kleine 20000 km.
  5. Alie:
    8 december 2015
    Wowwww en wat een indrukken, een reis om nog jaren over na te praten, geniet van de laatste kilometers en dan maar weer gauw naar Hermi. Groetjes Alie en PietJan