31 december 2015

31 december 2015 - Benidorm, Spanje

Lieve mensen times flies, morgen alweer een nieuw jaar. We hebben het nog steeds erg naar de zin, het weer is super, we kunnen nu al merken dat de dagen gaan lengen vanmorgen was het al voor 8 uur licht en s' avonds is het al kwart over 6 voordat het licht uit gaat, wel snel hier heb je lang niet die schemer toestand als in Nederland. En overigens ik merk niet dat het s' morgens al vroeger licht wordt geniet heerlijk van een wat langere nacht, het wordt hier toch nog niet eerder warm dan om half 11, het zonnetje is er al wel bij maar alles is nog vochtig en voelt klam aan. Dus koffietijd na half 11. We hebben dus nu ook Butenposters op de camping en hebben regelmatig een samenkomst met de familie Graansma wat erg gezellig is. We hebben hen onlangs bekend gemaakt met het fenomeen Stelen en dat levert ook veel plezier. Ik mis de oliebollen wel van Ymie en Alex en zit er nog over te denken om nog naar de Nederlandse winkel te gaan voor oliebollen en appelflappen. Maar even zien of het nog lukt. We gaan denk ik vanavond gezellig het oudejaar uitzitten met de familie Graansma onder het genot van een hapje en drankje. Weet nog niet of we naar de boulevard gaan waar veel openlucht muziek is en een groot vuurwerk wordt gehouden. Maar misschien kunnen we het hier op de camping zien. We wensen jullie allemaal een heel fijne jaarwisseling en een Gelukkig en gezond 2016
Liefs Alie en PietJan