In verwachting?

29 januari 2016 - Benidorm, Spanje

In verwachting, of is het in afwachting? Nou in ieder geval, we kijken er naar uit dat de Familie Holman maandag komt. Bedden zijn opgemaakt en huis is schoon , dus het kan heven! We vermaken ons hier nog opperbest, het weer is super, kan me eigenlijk geen dag herinneren dat we binnen moesten zitten, vandaag wat bewolkt maar niet koud. Dit is dus een dag van LB en niet KB, of te wel een dag voor de lange broek en niet voor de korte broek. De tijd vliegt voorbij en straks als de Familie Holman hier is zeker. We hopen begin april weer in Nederland te komen voor gezondheids check oftewel de APK voor ons en de camper, Joris moet ook zijn paspoort verlengen en dat gebeurt bij de Dierenarts. We hebben in Bakkeveen een huisje gehuurd voor 3 weken zodat we ook bezoek kunnen ontvangen, we zitten op camping It Hout en het huisje heet Roodborstje. 1 mei worden we weer verwacht op Camping Isamar dus we vertrekken eind april weer uit Nederland. Maar zover is het nog lang niet ik klim vast voor die tijd nog wel eens in de pen om jullie van ons wel en wee op de hoogte te houden. We groeten jullie hartelijk. Alie en PietJan.

1. Marja Kok:
    31 januari 2016
    Geniet van het familiebezoek!