20151129_113532

20151129_113532

Deze foto werd gemaakt op 29 november 2015 met een Samsung GT-N7100.

1. Hermi van Dijken:
    29 november 2015
    Wij vonden het vorig jaar zo tegen de kerst en met kerst ook wel erg wennen zonder familie, maar jullie hebben er veel voor terug. Overdag lekker weertje en de zon doet goed voor je welzijn!!!! Vitamine D en veel vitamine C. Heerlijk al dat fruit.
    Ziekte aan het thuisfront is erg lastig. Hoop maar dat het goed komt. Vandaag nog Joop voor de skype (2e keer) en ik zie uit naar 22 dec., hij ook trouwens. Hij geniet wel heel erg van zijn reis. Wat een verhalen heeft hij. Lieverds tot het volgende verslag en ja het waait erg hard. Brrrr.
  2. Alie:
    29 november 2015
    Ja we volgen Joop op zijn reis geweldig wat een ervaring. Mijn nichtje en haar toen nog vriend zijn 3 jaar uitgezonden in Malawi. Stonden aan een school vonden dat ook heel mooi vooral de aardige mensen daar. Alhoewel toen ze later als reisleiders daar zaten en reizen organiseerden zijn ze toch nog bestolen Door hun huisbewaarder die op hun huis paste als ze met mensen op stap waren. Ze vonden het erg jammer dat hun werkvergunning niet opnieuw verleend werd. En mijn nichtje wilde niet weer voor de klas dus in het onderwijs ging niet weer. Ze zitten nu op St Maarten, dat is natuurlijk weer heel anders dan Malawi. Ja Hermi kan me voorstellen dat je er na uit ziet dat Joop weer thuis komt. Schiet gelukkig op en dan heb je hem lekker met de kerst thuis. Nog maar sterkte met je laatste weekjes zo zonder Joop groetjes