Kamperen op de oprit

10 november 2015 - Buitenpost, Nederland

Hallo allemaal,

Ik probeer om weer een reisverslag te maken, zodat jullie op de hoogte blijven van ons reilen en zeilen.Vanmorgen zijn de laatste dingen opgehaald door de Kringloop zodat ons huis nagenoeg leeg is. Vrijdag en zaterdag zijn de meeste meubels en spullen die we willen houden opgeslagen bij Multi Storage in Assen.

We slapen sinds zaterdag in de camper en verblijven daar ook meer en meer. Het is niet meer gezellig in huis en vinden het nu ook tijd om op te stappen, hebben bijna 20 jaar met heel veel plezier op de Gele Lis 4 geleefd en gewoond en hopen dat Familie Westerhof hier met evenveel plezier en genot mag wonen.

Ja vrijdagmorgen is de overdracht en wij vertrekken ook zodra dit is gebeurd. De bedoeling is via Stroobos, hier ons autootje nog even stallen en dan richting België en hier de eerste stop te maken.

1. Gea en Piet:
    10 november 2015
    We wensen jullie een hele fijne reistijd lieverds! Moedig hoor!
  2. Kerst Graansma:
    10 november 2015
    Wij wensen jullie alvast een goede en mooie reis,en ik denk dat wij elkaar nog wel zullen treffen want wij hebben ook al een paar dagen op de oprit gestaan en nu in het west van B Post ,en als wij geen uitzicht op een huis in Burgum hebben gaan wij ook ri het zuiden. alvast een goede reis. Kerst en Janny