Frankrijk

14 november 2015 - Monthermé, Frankrijk

Frankrijk in rouw, erg wat er gisteravond is gebeurd. Iedereen is geschokt en verdrietig en bovenal verontwaardigd. Ja dat was echt schrikken van zulke nare berichten. We hebben ons huisje maar weer reisvaardig gemaakt na een goede nacht in Neerpelt, jammer dat de CP vol was maar we wisten dat dit kon gebeuren, dus zijn naar de parkeerplaats beneden gaan staan. Maar jammer dan heb je geen zicht op het water en natuurlijk geen stroom dus moest het doen zonder Flikken Maastricht. De herfstkleuren waren nog zichtbaar maar je zag dat tegen het einde liep desondanks waren de Ardennen nog super mooi. We misten bijna de grensovergang van Frankrijk maar heb nog een bewogen foto. Geen probleem om binnen te komen. We staan nu aan de Meusse (Maas) in Montherme kleine stadje in Noord Frankrijk. Prachtig uitzicht maar wederom geen elektrisch. Maar we redden het prima met onze nieuwe boord accu. We zullen vanavond wel weer een spelletje moeten doen en gaan morgen weer zuidwaarts.